Slurink is gespecialiseerd in het aanbrengen van diverse soorten dilatatievoegen. In asfalt en beton. In wegen, gebouwen en parkeerdaken. Horizontaal of verticaal. Dilatatievoegen geven de ruimte aan het asfalt of beton om te krimpen en uit te zetten. Daarbij wilt u inwatering voorkomen en de geluidsoverlast beperken. Slurink maakt daarom gebruik van verschillende voegconstructies, afhankelijk van de toepassing.
We kiezen voor duurzame constructies, die berekend zijn op intensief gebruik. Van klauwprofiel voegconstructies, met ijzeren nokken verankerd in het beton, tot geluidsarme bitumineuze voegovergangen.
Ook hebben we speciale oplossingen voor voegovergangen in gebouwen. Een dilatatievoeg tussen twee hallen kan bijvoorbeeld hinderlijk zijn voor het intern transport. Zowel bij nieuwbouw als in bestaande gebouwen brengen we daarom speciale voegovergangen aan die een vloeiende overgang garanderen.
PROJECTEN
Referentieprojecten dilatatieconstructie – voegovergangen:
Voor de Gemeente Heeze-Leende heeft Slurink, in opdracht van Mouwrik Waardenburg, grondige herstelwerkzaamheden aan de spoortunnel in Heeze uitgevoerd. Deze werkzaamheden zijn gericht op het verbeteren ...
De voegovergangen op de perrons van het Amsterdam RAI station zijn recentelijk vervangen. De voegen toonde veel schuurvorming. Slurink heeft in één weekend alle dilatatievoegen ...
De heftrucks van de Prominent hoofdmagazijn in Nunspeet kunnen weer schokvrij rijden. Slurink heeft de voegovergangen van de magazijn vervangen met nieuwe dilatatieprofielen. Hierdoor is ...
Hartje zomer heeft Slurink op de drukste “N” weg van Nederland een 5 tal voegovergangen van de Algerabrug vervangen. De Algerabrug verbind de oevers over ...
Aanbrengen van 54 meter dilatatieprofiel op viaduct A2 nabij den Bosch. Naast het aanbrengen van de dilatatieprofielen wordt ook 100 m schampkant verbreed, in de ...